Saturday, August 27, 2005

amintiri de la Surduc - part 2

mda... shi asha nu am reushit sa dorm pana la 4 dimineata
auzeam tot printre peretii lemn/shipca :)
auzeam cu unu ... certat cu pretena ... asta nu mai vroia sa auda de el ...
shi el tot insista ...
ii zicea de toate
toate minciunile posibile
ca o iubeste
ca daca nu ar fi asha ... de ce shi-ar fi irosit messajele/centii ... :))
dar faza cea mai tare abia acum vine
:))
cica s-au impacat
iar ea .,.. chiar ia dat o tara de p***
:))
ma cacam pe mine de ras
ce proasta ... sau?
hmmm
whatever
.....
porma or venit altii in camera
... faceau cu schimbu :))
care or inceput sa se gadile ...
probabil ca baiatu incerca sa o oboseasca inainte de ....
:))
pana la urma s-au potolit toti shi s-au culcat

shi am reushit shi eu sa dorm
pana pe la 11
cand m-am trezit mai buimac shi mai somnoros decat cand ma culcasem
damn
m-am pus sa manc neste Salatini... de foame ...
nu ma simteam deloc in stare sa cobor pana in bucatarie shi sa imi pregatesc micu dejun ...
cred ca am mancat o jumatate de punga de Salatini ... shi cu apa, numa bine sau umflat aia in mine
shi nu am mai simtit foame
G si R sau dus sa mance
eu am rmaas sa mai dorm ...
acum aveam patu tot numa pentru mine
yeah
shi am tras un somn ... super
pana dupamasa pe la 13 sau cat .. nu mai shitu
cand mor chemat ... sa mancam/facem micii
mda
zic .. las faceti voi ca vin shi eu
shi iar somn
nu eram bun de nimic
ce sa fac ..
eram rupt
eram ars de soare
aveam febra musculara la abdomen ... shi la spate ... de la vaslele alea ... mama lor
iar somn
intr-un final m-am trezit dar ... nu prea eram limpede la creer
asha ca am zis ... sa mai fac o baie in Surduc inainte sa plecam ....
pe la 18-19 trebuia sa vina mashina/taxiul dupa noi
mi-am pus slipi in functiune shi go ... pe ponton ... brrr
ce rece era apa
dar macar mi-a mai trezit simturile
yes ... ma pun la uscat :))
era pe ponton shi o banka ...
stau pe banka .. shi vb cu G shi R ce sa mai facem pana la ora plecarii ... sa ne punem sa ne facem bagajele .. sa mai stam .... hmmm
cand
bag de seama cu coada ochilor .. o umbra care se apropie
:))
hmmm
un looser ... un adevarat ... cum vrei sa-i zici
cu o scobitoare intre diniti :)) ma shi bufnea rasu numa cand il vedeam
lol
de parca se credea ca e cineva :))
mda
impresii
shi se leaga de mine
nu mai shtiu cum exact
dar idee e urmatoare
ca lumea vorbeste ca mash fi dat la femeia lui
ca ... cu pretenul meu nah ... nu are nimic de impartit ca are pretena ...
dar care e faza cu mine ...
wow
deci ce m-a enervat faza ...
shi i-am zis ... cine draq vorbeste
sa mi-l arate pe ala care vorbeste prostii ...
mama lui
porma iar ma bufnit rasu
iar asta se uita la mine .. neintelegand .. care e faza
ce am? imi bat joc de el ? is nebun?
nu ma descifra deloc
era super nedumerit
dar ... tot statea acolo
parca incercand sa ma provoace ...
sau cauta oare galceava? :))
mda
atunci am inteles ca tre sa fiu mai destept decat el
daca ar fi fost totu adevarat .. daca mi-ar fi placut de vreo ciupalititca de acolo ... mda ... mash fi ridicat de pe banka ... shi l-af fi poknit cat ai zice peste :))
dar pentru ce totushi .. pentru o proasta care.... chiar nu merita nici macar sa ma uit la ea... o consumata ... impartita intre toti cocalarii
damn
nah
ma ia asta ... ca nu ii place atitudinea mea
ii zic ... pai fa ceva daca nu iti place ... do a move
mi-a zis porma ceva de genu ... daca iti fut una in muie ...
nu prea am inteles eu ce vroia el sa zica ...
dar probabil ca cele 4 clase care le avea ...nu erau deajuns pentru al ajuta sa se exprime cat de cat
ah ... shi m-a mai intrebat daca is shmecher :))
nu am mai auzit duma asta din Liceu :))
cum poti fi asha stupid oare? hmmm
dupa care ... shi-a luat coada intre picioare ... vazand ca nu il bag in seama ... shi nci nu ma impresioneaza...
am ramas cu G shi R discutand ... care era faza? era probabil vorba de proasta aia care se lauda ca nu mai are preten :))
femeilea astea aduc numa probleme :))
m-am luat sa ma duc sa-mi fac bagaju
sa ma imbrac de plecare
porma
ma duc pe terasa cu punga de salatini shi apa ..
singur
shi ma gandesc ... cum mi-ar fi putut fute asta weekendul ...
il luam la bataie ... neesential cine ar fi ramas ultimu in picioare .... ca nha ei erau opricum mai multi :)) dar nha ...hmmm pentru ce
pentru o handicapata.... damn
shi cine se invarte prin jur ... handicapata :))
dar ishi face aparitia shi omu ... care vine la mine .. shi ma intreaba daca m-am suparat ... ah ... shi da mana cu mine ...
iar nu m-am putut abtine shi am bufnit .... zicandui ca am eu alte probleme mai grave :))
in scurt timp shi-au facut shi G& R bagajele shi am luat-o perpedes ... pana la sosea .. unde ne astepta taxiul ... ne-am imbarcat ... shi ... go home
in timpu calatoriei ... eram ca un zombie ...
tot somnoros ... obosit ...
nu percepeam nicicum ... drumul .. pe unde mergeam ...
..............

No comments: